2014年7月24日 星期四

2014年8月9-14日 沙巴自由行@預備篇

去年14人由墾丁玩上台北,今年我們一行17人去沙巴,真是最多人的一次。

機票
我在去年已開始留意今年暑假的平機票
最後在12月聖誕左右,我找到AIRASIA去沙巴的機票
於是以19XX的價錢訂了17張,
回想起來如現在才訂機票,每張要貴1500-2000元
小數怕長計,我們17就無形中慳了二萬五千蚊
對我們來講 二萬五千蚊好好用架!


酒店
我在網上找了很多資料,看了地圖
我選酒店的原則是要交通方便
因為可以慳好多車費
所以我們頭兩晚住HORIZON
 
呢間因為在市中心交通勁方便 
在希臘我們住過泳池在天台
好正,好舒服......估唔到沙巴都有!

之後三晚就住Shangri-La Tanjung Aru Hotel(即STAR)
呢間主要係玩酒店設施

在網上的群組加上有同學仔媽媽去過
我決定找沙巴的地胆>TONY
佢都係旅行社做,我見有媽媽都幫襯過佢
話佢安排都好好
所以我就托佢訂酒店和安排活動
我都比較過,同TONY訂比係AGODA訂平小小


行程
因為我地有17人,搭車都會麻煩
所以我就JOIN TONY的團
佢亦打了折給我
我們將會參加:
螢火蟲團

激流團


釣魚團

另外有一日我們會自己由STAR的碼頭出發去SAPI島玩
  
TONY會幫我安排好所有轉酒店的接送
總算沒有揾錯人。


唱錢
以往我都在中環百年唱的
但今次我問了TONY
自已亦比較過
發現係果邊唱仲抵
所以我決定去到先唱錢
今天為止(100=40.8)


我已做了SEARCH
會食晒當地好味的食店
包括:叻沙,魚雜面,海鮮......


不停食食食啦!


其他
我們成團人有部分為咗今次旅行
也在淘寶訂了新的28寸旅行喼
約HK$300一個,真係好抵!

仲整咗20個行李牌,真係獨一無二架
仲有....團牌
仲有....團旗
我有諗其實我真係可以做導遊
HAHA!

沒有留言:

張貼留言